Kaynanam oğlunu kıskanıp evliliğime karışıyor, sürekli arayıp aşkım deyince ne yapmalıyım?

2 yıllık evliyim, bunun bir senesinde kaynanamla yan yana oturduk, sürekli arar, arabamızı görmesin hemen defalarca açana kadar. Biz işteyken önce beni arar kapatır, kocamı arar, neredeydiniz, nereye gittiniz, sürekli yan yana olmak istiyor. Kocam eve geç gelir, daha o kapıdan girmeden kaynanam "kahve içmeye geldim" deyip gelir. Daha bu anlattıklarım hiçbir şey, yani ondan habersiz bir yere gidemezsin, biri evine gelemez, her şeyi haber vermek zorundasın. 1 sene önce de artık dayanamadık, işler falan derken taşındık. Bir senedir günde iki kere üç kere görüntülü aramaya başladı, oğlunu arar konuşur, tabii ki konuşabilir, oğlu sonuçta ama mesela illa beni de görmek ister, evi de görmek ister, kim geldi kim gitti ne yedik, hepsinden haberdar olmak istiyor. 2 saat önce beni arıyor konuşuyor, 2 saat sonra bir daha görüntülü arıyor, ee napıyorsunuz diye. Evde kocası var, iki çocuğu daha var, bizi sevgiliyken eşimin yüzüne bakmazlardı, kaç kere ağladığını biliyorum kocamın, evlendikten sonra değerli oldu. Ha bu arada bir kere açma telefonunu, küsüyor. Bu arada kayınbabamın da bize yapmadığı kalmadı, her şeye rağmen sustum, ses etmedim. En son büyük tartıştık bazı sebeplerden, ben de güzelce kaynanamla konuştum, bu arama meselesinin de konusu açıldı. Evimde özelim olduğunu, bazen üstümün müsait olmadığını, kocamla baş başa kalmak istediğimi veya misafir varken veya misafirliğe gittiğimde görüntülü konuşmayı ayıp gördüğümü falan anlattım. Bir süre aramayı kesti, küstü, bu sefer bizim görüştüğümüz insanları darlayıp bizi aratmaya, onlardan bilgi almaya başladı. Görünüşe bakarsan "annem, canım" der ama içini bir de bana sorun. Son damla da bugün yaşadığım olay oldu. Kocamı arıyor, ona "aşkım, oğluşum" deyip duruyor, bana garip geliyor, bir anne niye evli oğlunu arayıp "aşkım, aşkım" deyip durur ki? O kocama böyle seslendikçe ben "aşkım, canım" demek istemiyorum, sanki ben de annesiymişim gibi hissediyorum, bazı şeyler karı kocaya özel olmalı kesinlikle. Bugün artık o kadar çok söyledi ki ben de "kendi kocana aşkım desene, benim kocama niye diyorsun" dedim. Alaycı şekilde "e o benim aşkım" diyor, "en akıllı oğlumu sen aldın, benim akıllı bal oğlum benim" diyor. Ben zorla mı aldım? "Esra Erol’a çıkan kadına benzer oldun" dedim ben de, "benim oğlumu kurtar" falan diye çıkma sen de dedim, gülerek söylüyorum ama anlasın istedim yani. Hiç oralı bile olmadı, "sen aldın oğlumu" diyor. Ben ne yapacağım bilmiyorum, kocamla bir evlilik hayatım kalmadı, benim rolümü sanki kaynanam oynuyor, kocamı artık koca olarak değil, oğlum olarak göreceğim az kaldı.

Kaynanam oğlunu kıskanıp evliliğime karışıyor, sürekli arayıp aşkım deyince ne yapmalıyım?
Cevapla