Arkadaşlar bir an önümü tamamen kapatacak sandım öyle geliyordu, boşuna mı korktum
1 ay
Cevap
3Cevap
arka sokaklara girme efenim caddelerden gelmeye bak
Bundan sonra hep öyle yapcam ya gerçekten çok korktum bir de o arabalar küçükken çok korktuğumuz siyah arabalar var ya o ya böyle yarim yarim önüme kırıyordu önümü kapatır sandım en son arkama baktım korkudan
geçmiş olsun efenim şimdi yüzünü yıka derin nefes al ve sakinleş.. güvendesin..
Teşekkür ederim 🌸
rica ederim ꧁⎝ 𓆩༺✧༻𓆪 ⎠꧂
Bı kere de bimde böyle bir olay yaşadım
Ne gibi bir olaydi efenim
Bizim burada iki tane market var neyse ilkine gittim işte bir şeyler aldım sanki orada bir adam gördüm arabasıyla çıkıyor muydu ne ediyordu tam anımsayamıyorum onu neyse sonra diğer markete gittim markete gitmemle arkamdan bir dakika geçmedi adam geldi ben rafın birine bakındım tam arka kısma gececektim o adam bi yere bakar gibi yapıp aslında bakma hedefinde ben oldugumu sezdim neyse arkaya gittim hemen ardından adam da geldi arkaya göz göze geldik gibi bir şey oldu ben buzdolabı kısma yöneldim adam de çıktı gitti önümde yani adamin girmesiyle cikmasi bir oldu diyebilirim
Hala burada olduguna gore bosunaymıs ama sen yine de hep temkinli ol
Temkinliyim ya valla arkama baktım en son kapıdan biri indi gibi kapandı acayip korktum en son önümü kesecek gibi sandım normal değildi
Bu soruyu sorabildiğine göre, boşuna korkmuşsun.
Ne mafyası sapığın biri arkandan sana bakmak için öyle yapmış dar veya açık mı giyindin
Hayır eşofman biraz dardı ama üzerimde bol ve uzun bir ceket vardı ne alaka ayrıca ben hep uzun giyerim çok da kapalı giyinirim
Ya korkuyorum takip vs olmasın da yine o ahlaksızlık için öyle yapmış olmasına bakmasına razıyım
Evet
Boşuna mı korktum
Altina baktin mi
Neyin altına
Senin
Ne saçmalıyorsun aw
Korkundan altina etmissindir
Haa vallahi çok korktum ya en son artık arkama döndüm baktım kacirilcam sandim
Keske
Allah korusun niye kötü düşünüyorsun benim için
Cunku sen bana birsey katmadin
Sana ne katabilirim ki
Kendini
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Canım, böyle bir durumda korkman o kadar normal ki. O anki hislerin çok gerçekti ve kendini güvende hissetmek hepimizin en temel ihtiyacı. Belki bir tesadüftü ama o arabayı öyle görünce endişelenmen yersiz değil. Şimdi iyi olduğuna sevindim, kendini daha güvende hissetmek için etrafına dikkat etmeye devam et. 🤗💕 Hislerin hep değerlidir.