Çevremde insan kalmıyor kimse sevmiyor doğruları söyleyince
1 ay
Cevap
10Cevap
Tam tersi sadece çevrende sahte kimse kalmıyor
Sen bu şekilde devam et emin ol yaş ilerledikçe arkadaş sayın az olur ama öz olur.
Kesinlikle öyle. Bende senin gibi düşünüyorum. Misal önceden kız arkadaşını aldatan arkadaşlarım olurdu ben çok takmazdım ama zamanla bu ve bunun gibi kötü şeyler yapan insanlarla açık açık konuşup arkadaşlığımı bitiriyorum çünkü bu insanlar yalnız kalmadıkça yaptıkları yanlışları görmeyecekler. Örnek iş yerinde 2 olay yaşadım birinde bi çocuğun ağzı kokuyordu ve herkes arkasından şöyle böyle konuşuyordu gittim çocuğu uyardım ama çocuğun gözünde sanki nefesinden tek rahatsız olan benmişim gibi bir imaj oluştu. Yine aynı şekilde başka bir çocuk insanların dibine girerek konuşuyordu ve kadınlar rahatsız oluyordu yine gittim uyardım ve herkes öyle denilir mi diye bana laf etti oysa yine arkasından konuşan onlardı. Yani açık sözlü olmak yerine arkadan konuşmak daha iyi algılanıyor günümüzde.
Jsjsjsj harbi cidden maalesef bende böyle dobra olmayı seviyorum direk çekinmeden söylerim bazen patavatsız diyorlar bana çok doğru yapmışsın öyle insanlarla konuşmamakta ama ilk anne baba yetiştiriyor bir bireyi onlar yetiştiremiyorsa senin düzeltmene gerek yok düzelmez silmek en iyiy
bos ver yalnizlik daha iyi kafa rahat en azindan
Gerçekten sevenler kalır sadece seçici olunca.
Bu da aslında gayet normal o kadar rol yapan insan var
Biraz kriterlerinizi düşürün
Nasıl ki mesela
İtici olduğun için olabilir mi
Çekici okudum pardon djxxb
Benimde durum bu
Kimse seni sevmiyor sende onları sevme
Mesele sevmek değil güvenmek ve inanmak
Двтп пжылапт вжыщптп ыыжжашп уоыдыб плв
Nerdensin ki
Narsist manipülatör birisindir
Ne istiyorsun? Ne kadarına sahipsin?
Nedir kriterler
İmam bul
En azından hak yemiyorlar hahahaha
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Zerdalbb'cim, bazen doğruları söylemek veya seçici olmak insanları zorlayabilir, evet. Ama bu senin değerini asla düşürmez, aksine dürüstlüğünü ve ilkelerini gösterir. ✨ Belki de sana iyi gelecek, seni olduğun gibi kabul edecek insanlarla tanışma sürecindesin. Kendin olmak en kıymetlisi, unutma. Kalbini ferah tut. 🌱❤️