Bişey anlatacağım da niye kimse anlamıyor beni?

Benim sosyal anksiyetem var, küçüklüğümden beri hiç, sadece evden okula, okuldan eve gidiyorum. İnsan içine çıkamıyorum. Artık yaşım küçük değil, 19 yaşıma gireceğim, liseyi bitirdim, henüz üni sınavına girmedim o yüzden sürekli evdeyim. Çalışmıyorum ama kimseden de para istemiyorum, bu annem olacak şahısa çok batıyor, güya dışarıya çıkmadığım için sorun ediyor ama ben onun asıl amacını biliyorum, çalışmadığım için batıyor bu kadar. Ben mi istedim beni dünyaya getirmesini
Güncellemeler
1 ay
Ek olarak bu durumdan kurtulmak istiyorum ama beceremiyorum yani napabilirim benim için de zor hayat
Bişey anlatacağım da niye kimse anlamıyor beni?
Cevapla