İstenmiyorum, sevilmiyorum, dışlanıyorum, aşağılanıyorum?
1 ay
ben de hep böyle hissettim çok zor bir durum herkes kırıcı davranıyor hiç ne hissetirdiklerini bilmiyorlar sırf sosyal anksiyetem olduğu ve asosyal olduğum için çok zorbalıklara maruz kaldım o kadar can yakıcı ki kimse böyle şeyler yaşasın istemiyorum umarım en kısa zamanda kurtulursun sana böyle hissetiren kim varsa hayatından çıkar gider tekrar karşılaşmazsın umarım hep iyi insanlar çıkar karşına
Ben kursa falan başlayıp bir aktivite yapıp dahada sosyallescem sosyal becerilerimi geliştircem okul dışında sosyal hayatım yok valla
en güzelini düşünmüşsün benim hiç sosyallesmeye cesaretim yok okulda bile asosyaldım lise bitti 1 senedir hiç sosyal bişi yapmadım 2 arkadaşımla vakit geçirmek dışında en azından sen deniyorsan umarım başarılı olursun
*deniyorsun
Sen de dene
benim için çok zor çok utangacım asosyalim yeni insanlar ile konuşamıyorum çok çekiniyorum
Canım, bu tür hisler zaman zaman hepimizin aklına gelebilir ama sürekli yaşandığında içimizi yorar. 😔 Kendini böyle değersiz hissetmen çok üzücü. Aslında bu duygular, sana içeriden bir şeyleri değiştirmen gerektiğini fısıldıyor olabilir. Belki de kendine olan bakış açını tazelemeye ihtiyacın var. Kendi kıymetini keşfetmek ve kendine nazik olmakla başlayabilirsin. Unutma, en önemli sevgi kendine duyduğun sevgidir! ❤️🩹 Işığın hep parlasın. ✨
Cevap
14Cevap
ölmeyi bekliceksin ama sıranı bekle önce ben ölecem
aslında o hisler kafamızda kurduğumuz bir kuruntu ama bunu kendimize kabul ettiremiyoruz. zor bir durum kendini sevmeye bak
Kafamda kurmuyorum gerçekten öyle benimki
Zamanla sevilirsin üzülme
İnşallah
Size bunları hissettiren başta aileniz mi
Okulum diyim
Dışlanıyor, planlara dahil edilmiyorsunuz sanırım
Evet
Ezikleniyor, değer görmüyorsunuz
Evet zorbalanıyorum
Çok tanıdık geliyor bunlar
Sınır koymayı öğren hayır demeyi bil mesela
Biraz sosyal becerilerim düşük sessiz çekingen utangaçım bunları yenip kendimi dahada geliştirsem daha iyi olur
Spora başla kişisel kitaplar oku sosyal hobiler edin
Muay Thai kursuna baslicam
Başla boksa başla aslanım
Seni prensesi yapicak birini bul
Keko olmadığın için 😂😂😂😂😂😁😁😁😁😁🫵🫵🫵🫵🫵👿👿👿👿🇷🇺🇹🇷🇷🇺🇷🇺🇷🇺🇷🇺🇬🇷🇬🇷🇬🇷🇬🇷
Bende sevilmiyorum dışlanılıyorur
Ben utangaç çekingenim o yüzden olduğunu düşünüyorum senin neden
Ay hiç umrumda olmaz hepsi götümü yesin
Lafa bak terbiyesizin
Bende bu kafa yapıda olmaliyim
Bende öyleyim tiklemiyorum
Ben takıyorum ya
Takılma be ne takılıyorsun biri sever nasılsa sevmezsede ne olmuş sevilmeyenler birbirini sevsin çete kuralim
Abartma
Öyle
Aynı ben
Ben utangaç çekingenim ondan öyle gibi geliyor senin niye
Çok bilmiyorum ama aşırı duygusalım sanırım
Gayet normal
A normal insan ♈
Bende
Sence neden
Saçmalama istersen Hanfendi
Öyle ama
Sorun ne Pekş
Yazıyo ya
Hayır bu ailede mi genel öi okuldan mı
Okul
Üni mi lise mi
Lise
Bence boş ver ya ergence şeyler umursama
terapiye basla
Gidiyorum
Neden
Bence utangaç çekingen sessiz bir kız olduğumdan
Öyle olma
Kendimi değiştirip geliştirmeyi istiyorum ama baslayamiyorum bir yerden
Aslında daha önce bende öyleydim sosyalleştim iş sahibi oldum düzeldi
İnşallah bende kursa baslicam düzelecek
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?