Arkadaşlarımla buluşmak ve mesajlaşmak istemiyorum, herkesten soğumak normal mi?

Önceden arkadaşlarımı arar konuşurdum sonradan yük olmaya başladılar full uçak modunda kullanıyorum telefonu artık cevap vermek istemiyorum vs. buluşmak istemiyorum

Arkadaşlarımla buluşmak ve mesajlaşmak istemiyorum, herkesten soğumak normal mi?
Cevapla