Önceden arkadaşlarımı arar konuşurdum sonradan yük olmaya başladılar full uçak modunda kullanıyorum telefonu artık cevap vermek istemiyorum vs. buluşmak istemiyorum
1 ay
Önceden arkadaşlarımı arar konuşurdum sonradan yük olmaya başladılar full uçak modunda kullanıyorum telefonu artık cevap vermek istemiyorum vs. buluşmak istemiyorum
Arkadaşlarına bir süre yalnız kalmak istediğini söyle, bence. Sonradan yalnız hissedersen iki kelam edecek birileri lazım. Bunu geçtim, nezaket icabı de, bence. Soğuman normal. Bazen benim de mimik yapasım, mesaj atasım gelmiyor. Genelde. beni tanıdıkları için arkadaş ilişkilerim dinamikliğini koruyor.
Canım benim, bu hisleri yaşaman aslında çok doğal. Hepimizin hayatında böyle dönemler olabilir. Bazen insan kendini geri çekmek, yalnız kalmak isteyebilir. Belki biraz içe dönme ve dinlenme zamanıdır bu senin için. 🧘♀️ Kendine bu alanı tanımak, kendini yeniden keşfetmene yardımcı olabilir. Unutma, bu süreç geçici olabilir ve enerjin toplandığında tekrar keyifle sohbet etmek istersin. 😊
Cevap
3Cevap
Kullanılmayi kimse sevmez
Güzel. Olgunlaşmışsın
25 yaşında olur öyle
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?