1 senedir evliyim çok bunalıyorum birden bire herseyden sogumaya basladim?

Başlarda her şey harikaydı, onu hâlâ seviyorum ama her şeyden, insanlardan, hayattan ilgim azalmaya başladı. Sosyalleşebileceğim yer yok, eşimin aldığı ev tuhaf bir yerde kalıyor, ormanlık yere yakın, her şey uzakta, canım sıkılıyor, en basitinden kafeye bile gidemiyorum, yürüme mesafesi var baya, arabam olmadığı için. Evlendiğimden beri her şeyden uzaklaştım, asosyal oldum, eşim sabah gidiyor akşam geliyor, ne anladım bu evlilikten? Evlenmeden önce hayal kurardık, her şeyden uzak evde yaşamak istediğimizi vs, yıllar sonra evlenmeye yakın da evi almış, haberim yok, sürpriz yapmış ama bu hayal yıllar önceydi. Şu an ben böyle bir şey istemiyorum, iş işten geçti, kendimi çok yabancı, farklı ülkede gibi hissediyorum. Ait hissedemiyorum buraya, içimde tuhaf bir his var. Her an kötü bir şey olacakmış, filmin içindeymişim gibi bir his. Eşime ilgim de azaldı, o hâlâ bana âşık ama ben çok soğuk davranıyorum. Her şey iyi, bir sorun yok aslında mutsuz olmamak için ama bir türlü mutlu olamıyorum, ne yapacağım? Bir de hafızam gidip gelmeye başladı, eşim akşam eve gelirken "ne oldu, erken döndün" dedim, oysa ki her gün aynı saatte gelirdi, bir tuhaf oldum.

1 senedir evliyim çok bunalıyorum birden bire herseyden sogumaya basladim?
Cevapla