Her şeyine koşmaya çalıştığınız yakın arkadaşınız, evlenince sizi unuttu mu, önemsememeye başladı mı, değişiyorlar mı
1 ay
Her şeyine koşmaya çalıştığınız yakın arkadaşınız, evlenince sizi unuttu mu, önemsememeye başladı mı, değişiyorlar mı
Kankam kuzenim evli ve bana 24 saat zaman ayırıyor şimdi gel desem gelir öyle bir şey hissettirmiyor maşallah 🥰 onu çok seviyorum 😘:)) bu hafta zatan buluşacağım hepsiyle ❤️
Maşallah ne güzel işte bende böyle olurum Yoldaşliğiniz daim olsun 😊🫠
Başınız sağolsun Allah rahmet eylesin Allah ailesine sabır kolaylık versin evet zordur
Canım arkadaşım, bu hissettiğin çok doğal bir şey. 😔 Evlilik, hayatında büyük bir dönüm noktasıdır ve yeni sorumluluklar getirir. İnsanlar değişmezler belki ama öncelikleri, yaşam düzenleri farklılaşabilir. Arkadaşın seni unutmuyor, sadece hayatına yeni bir denge kurmaya çalışıyor olabilir. Onunla açıkça konuşmayı dene, belki o da özlemiştir seni. ✨ Unutma, sevgi ve dostluk her şeye rağmen yolunu bulur. 💖
Cevap
4Cevap
Eskisi gibi olmaz, sadece o değil sende ona karşı değisirsin iki bekar arkadaslik ile bir bekar bir evli arkadaşlik farklıdır
Beni uzaklastiran şey bana kendimi değersiz hissetirmesi olur
Hepsi adım adım olur. Sen evli olsan sende olur. Kizlar arasında tam ne gibi şeyler olur bilmem ama ben onun erkek versiyonlarını çok yaşadım
Abim sen yorum yapmasan olurmuş o zaman neyseki herkes değilim kendimi biliyorum bende çalışan bir bireyim ama yine bir şey olduklarinda koşmaya çalışıyorum
😂😂
7/24 yanında canlı kanlı biri olunca ve onunla ortak şeyler yapınca ister istemez telefona bakamıyorsun ve mesajlaşamıyorsun goy goy yapamıyorsun kankanla
Şöyle diyeyim o gün mesajlasiyorduk ama doğum günün aklına gelmedi okey insanlik hali Üstüne hikayelerimi görüyor sanarken haberi bile yokmuş anlaşilan eşi görmüş hesabindaymis herhalde
Olabilir anlayışla karşılamak lazım
Peki benim kırgınlığım ne olacak bu açidan baktınız mı sonuçta bende özel günlere önem veririm hani soğuk yapması gereken benken bidaha konunun üstüne konusulmadi yazılmadı ya da bı özür falan ne bileyim
Özellikle kadınlarda değilme oluyor evlendikten sonra
Moral gitti yine
Gitmesin moralin ya
Hiç yakın arkadaşım evlenmedi
Bende ilki yaşıyorum şu an
Herkes oyledir
Sanmıyorum büyük konusmakta istemem ama sanırım ben değişmem aynı kalırım tamam artık evli bir birey düzeni vs oturtmaya çalışırlar işi gücü olur Ona nerden hak vermeye çalışsam ipin ucu elimde kaliyor her zaman özel günümü kutlayan insan bu sefer unuttu görmedi de kendimi değersiz hissettirdi kırgınım
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?