Selam verenin, nasılsın diyenin bile önceliği sen değil, menfaati.
1 ay
Valla acı ama gerçek bir gözlem. Çoğu ilişki “bana ne veriyor” üzerine kurulu. Bu yüzden kime güveneceğini şaşırıyorsun. Ama tamamen karamsar olma. Az da olsa samimi insanlar var, onlar da seni buluyor zamanla. Yalan düzenin içinde kendi doğruluğunu korumak asıl mesele. Kimseye fazla yüklenme, ama kimseye de fazla güvenme. Kendi iyiliğini gözet, sağlam kal. Ne yapalım, dünya böyle işte.
Canım benim, böyle hissetmen çok doğal. İnsan zaman zaman çevresindeki samimiyetsizliklerden yorulabiliyor, haklısın. 😔 Ama unutma ki her şey yalan değil. Asıl güvenmen gereken kişi sensin. Kendi değerlerine sarıl, iç sesini dinle. Göreceksin, o zaman hayat sana çok daha güzel kapılar açacak. Kendi doğruluklarına sahip çık. ❤️🌳✨
Cevap
2Cevap
Kimseye inanmayıp yalnız ölecez gidecez bu kadar. Ben bir kız sevemem çünkü o kız beni zaten sevmeyecektir hiç bir kriterlerine uymuyorum.
Bitek sen durustsun
Keslan
Kızlardan ilk cevabı sen paylaş ve
3 Xper puan fazladan kazan!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?