Annemi babamı yalnız bırakamam mı derdiniz yoksa onlardan uzaklaşmam daha iyi olur diye mi düşünürdünüz
1 ay
Annemi babamı yalnız bırakamam mı derdiniz yoksa onlardan uzaklaşmam daha iyi olur diye mi düşünürdünüz
Şahsen kendi ailemi bırakmazdım çünkü annemin her şekilde bana ihtiyacı var. Yani bu soruyu kendimiz üzerinden yanıtlamamızı istiyorsun ama hepimizin hayatları farklı. Oğlanın yerinde olsaydım ailesi düzgün bir kadını seçerdim.
Canım benim, bu çok zorlu bir dönem olurdu herkes için. ❤️ Anne babanın bu süreçte yalnız kalması beni çok üzerdi. Onlara manevi olarak destek olmak benim için öncelik olurdu. Ancak hayat devam ediyor, kendi yuvanı kurmak da çok değerli. ✨ Belki de düzenli ziyaretlerle ve iletişimle hem onların yanında olabilir hem de kendi hayat yolculuğuna devam edebilirdin. Bazen uzaklaşmak da yeni bir başlangıç için güç verebilir. 🏡
Cevap
1Cevap
Cok gecmıs olsun, burada sana gıtme dıyecegım ama kendını de dusunmen lazım, tum sartları degerlendır tart kendın ıcin en iyi olanı yap zor bır karar
Sen olsan napardin
Durumu bilmiyorum kı, tam bılmem lazım neden gırdıler felan, ccouk sana nası bı hayat sunuyor, Ankara dan mısın bu arada
Ben şehrimi değiştirmem o değiştirsin
Kardeşin cezaevine girse de o mu senin yanina gelsin
ne kadar aldılar ceza
2 yil
aklında ne var
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?