Bu sabah otele gelen öğrenciyiz, mezuniyetimiz var diyen tesettürlü kız, yanında erkek vardı çok şüpheliydi oda veremiyoruz deyince kadın burası şeriat ülkesi mi demesi ne demek oluyor
1 ay
Ağzını açıp kusamadın mı kaltağa başındaki örtüyü sana kim tak diyor şikayet ettiğin şeriat başındaki örtüyle bağlı değil mi deseydin ya sütü bozuk şuursuz yaratığa ağzının ortasına Bir tane de indirecektin
18 altı ise kapıdan içeri bile almıyacaktınız ha 18 üstü ise kendi tercihleri herkes evlenicek diye bi gaye yok tabi buna katılan olur katılmayan olur. Orası sizine kalmış ama kapalı bi insanında öyle demesi doğru değil moda için kapaınıyor millet valla kapılar hakkında hep önyargım vardı bunları gördükçe de geçmiyor
Diğerlrrine nasıl bakıyorsunuz peki
Belki dinen nikahları var bilemeyiz (onayladığım bir durum değil kesinlikle)
Yok hiç bir şekilde
Zina yasaklanmalı. Aile korunmalı. Omurgalı duruşundan dolayı otel yönetimini ediyorum.
Aynı şekilde katılıyorum ama neyse ki yaşına bile daha tamamlamamış ergen arkadaşlarınız bu işi çocuk oyuncağı zannediyor
Tebrik ediyorum diye yazmıştım eksik çıkmış.. Bu kızlara oğlanlara ne oluyor anlamıyorum. Çok üzüldüm. Neler yaşayabileceklerini tahmin edemiyorlarmı off
maalesef bela geliyorum demez
Yaşlara bağlı
Abi yaşları ergen daha
Verilmez o zaman hayır
Yani prosedür gereği kanunen yasak 🚫
Mortyciğim, bu gibi durumlar gerçekten de farklı bakış açılarını ve hassasiyetleri bir araya getiriyor. 😔 Otelin kendi kuralları olduğu gibi, her misafirin de beklentileri farklı olabiliyor. Toplumsal normlar ile bireysel özgürlükler arasındaki bu gerilim, bazen böyle tepkilerle kendini gösterebilir. Önemli olan karşılıklı anlayış ve empatiyle yaklaşabilmek. Herkesin kendini ifade etme hakkı var. 🌿💖
Cevap
8Cevap
Sen ahlak zabıtası ya da kanuni bir denetim mekanizması olmadığın için oda vermen daha doğru.
Her yer vermez ama çalıştığım dönemde evlilik cüzdanı yoksa ikisini bile otele almıyordum ben djfjfj
Resepsiyonda çalışırken zaten insanların ne amaçla geldiğini anlıyorsun hemen. Bazıları bela oluyordu. Benim çalıştığım yerde bu konuda çok temkinli olmasına rağmen sürekli bir şeyler çıkıyordu. Gelenler küçük olunca başka birinin kimliğini falan getiriyorlardı. Şahsen ben de uğraşmam, bu tarz insanları da çalıştığım yere sokmazdım.
Ben bu konularda çok temkinli olduğum için kimin ne hakla neye izniyle geldiğini hemen anında biliyorum o yüzden suç müşterilerde değil de bizim arkadaşlarımız da sağ olsunlar anlamadan direkmen parayı alıp müşteriyi içeriye sokmaya çalışıyor ama ne olduğunu ne bittiğini hiç bilmiyor yarın polis kapımıza dayandığı zaman o zaman sıkıntı onlarda değil bizde olur onu hiç düşünmeyen Resepsiyonist arkadaşlarımız sağ olsun
Çok saçma bir durum oda parasını alırsın insanlar ne yaparsa yapsın
Her otelin o konuda kendine göre kuralları var eğer yaşlar 18 yaş altiysa zaten beraberde ayrida birçok yer oda vermiyor üstüne ise çoğunda karismiyorlar naparlarsa yapsinlar
reşitse ne oluyor izin mi veriliyor
yo ben şeyi soruyorum mesela dini nikahlı eşimle otele gelsem aynı odada kalabilirmiyim yoksa kalamazmıyım kanundaki yerini
reşit değilse ztn belli
yani bunu kanıtlayamayız sonuçta ve fuhuşa mı giriyor onu sordum sfsf
hmm anladım sağolasın
Otel görevlisi kızı düşünüyor kızın umurunda değil
Iyi yapmışsın
Iyi erkenden farkettin belkide mezuniyet bile yoktu
18 altı çıktıgını nasıl anladınız
Ne oldu
Yaşı kaçtı
Otel adı üstünde paranı alıyorsan işini yap
Siz mesul degisleniz bırak işte me yaparsa yapsın sen paranı alıyorsun
Kurgusal olay
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?