Otele evli olmayana 2 kişilik oda verilmiyor mu?

Arkadaşlar normalde gidip kalmışlığım var 23 yaşında insanım
Dün kız arkadaşımın yanına gittim kayseriye
Otelde kalalım dedik 5 tane otel gezdik hep aynı muhabbet evli olmayınca alamıyoruz yasalar böyle falan neyin yasası anlamadım emliyet müdürlüğü izin vermiyor dediler.
Bu ne demek istediğim insanla aynı yerde kalamayacak mıyım?
Otele evli olmayana 2 kişilik oda verilmiyor mu?
Cevapla