Devlet memuru abimi ve eşini ek gelir için nasıl ve nereye şikayet edebilirim?

Abim ve eşi devlet memuru vakti zamanında babam yardım etti, eşi memur değildi, parti martı kovaladı girdi memurluğa, bir havalar bir havalar, ben bu sene evlendim, sanki kendisine babam yardım etmemiş de öylelikle ev, araba almamışlar gibi, her şeyi unuttular. Eşim araba aldı yeni eski meski ama kendi emeğimizle aldık, gücümüz buna yetti. Bunu küçümsüyor, bir de araba alıp satıyorlar baya kâr ediyorlar. 2. evlerini aldılar şimdi, yenilerde biz kirada duruyoruz diye yengem sürekli küçümsüyor. Devlet memurlarının ek gelir kazanması yasakken bunlar al sat yapıyor, bunları şikayet nereye edebilirim? Bir de babamla annem de “Yapma etme kızım.” diyor, ona da ayrı kızıyorum, abimi tutuyor resmen, bize hiç yardımcı olmuyorlar.

Devlet memuru abimi ve eşini ek gelir için nasıl ve nereye şikayet edebilirim?
Cevapla