Abim ve eşi devlet memuru vakti zamanında babam yardım etti, eşi memur değildi, parti martı kovaladı girdi memurluğa, bir havalar bir havalar, ben bu sene evlendim, sanki kendisine babam yardım etmemiş de öylelikle ev, araba almamışlar gibi, her şeyi unuttular. Eşim araba aldı yeni eski meski ama kendi emeğimizle aldık, gücümüz buna yetti. Bunu küçümsüyor, bir de araba alıp satıyorlar baya kâr ediyorlar. 2. evlerini aldılar şimdi, yenilerde biz kirada duruyoruz diye yengem sürekli küçümsüyor. Devlet memurlarının ek gelir kazanması yasakken bunlar al sat yapıyor, bunları şikayet nereye edebilirim? Bir de babamla annem de “Yapma etme kızım.” diyor, ona da ayrı kızıyorum, abimi tutuyor resmen, bize hiç yardımcı olmuyorlar.
1 ay
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer