Son yıllarda ilişkilerde roller neden değişti? prenses erkek, eril kadın?

Son yıllarda ilişkilerde erkeklerin daha çekingen, kontrol etmekten kaçınan, ilişki genelinde narinleştiği konuşulup adına da prenses erkek denildi ve çok doğru. Aynı zamanda erkekler kadar konuşulmasa da kadınlar da git gide erilleşiyorlar, ilişkilerde baskın olmak isteyen, cilvesiz, daha düz ve net insanlar oluyorlar. Bu rol değişimlerinin sebebi ne olabilir?

Son yıllarda ilişkilerde roller neden değişti? prenses erkek, eril kadın?
Cevapla