İleride evlenince evlatlık bir bebek istiyorum yetimhaneden. Hem kendi cocugum olsun hem de evlatlık cocugum olsun?

Çok güzel bir duygu değil mi? Çok anlamlı onu kim olduğunu bilmeden kendi çocuğunmuş gibi bakıp büyütüyorsun. Ama ileride 18 yaşına falan gelince söylemesi çok zor olur en korkunç kısmı orası. İnşallah ilerdeki kocam böyle bir şeyi kabul eder

İleride evlenince evlatlık bir bebek istiyorum yetimhaneden. Hem kendi cocugum olsun hem de evlatlık cocugum olsun?
Cevapla