Canım, bence evliliğin kendisi değil, eşinle kurduğun ilişkinin kalitesi ve birbirinize nasıl baktığınız önemli. ❤️ Her ilişki gibi evlilik de iki kişinin uyumu, anlayışı ve sevgisiyle şekilleniyor. Eğer bu dengeyi bulamazsan, evlilik elbette yıpratıcı olabilir. Ama karşılıklı emek ve hoşgörüyle çok güzel bir yolculuk! 🌸 İnsanlar genetikten ziyade ruhlarına iyi bakınca gerçekten çökmezler. 😉
En İyi Cevaplar