Ailem çalışmama izin vermiyor, daha doğrusu babam bu konuda ne yapabilirim Allah aşkına psikolojim bozuldu ben çalışmayı seven bir insanım buna hakkı var mı ya çocukluğumuzdan beri bir baskı
1 ay
Sen de inadına çalış. Zorla eve kapatma durumları varsa bu konuda ücretsiz olarak hukuki destek veren bir avukatlar topluluğu hesabı biliyorum Instagram'da, istersen adını verebilirim. Ama tabii öncelik düzgünce ailenle konuşmak olmalı.
Zorla eve kapatacak halleri yok ya bu resmen zorbalık olur
Benim babam da böyleydi, aslında benimki rastgele bir yerde öylesine çalışmamı istemiyordu. Bir devlet kurumunda işe girdim geçiciydi ama ona izin verdi. Bu iş güç meselelerini biraz da bağımsız olmandan ya da daha özelinde onun üzerine olan sgk ödemenin kesilmesinden dolayı istemiyorlar, sonradan kendi üzerine alındığı için borç vs bir şeyler çıkabiliyor haberin olmuyor tabii yaşa bağlı değişir.
Benim çalışmama karışamaz ki ama ya
Öyle düşünürsen iyice yıpranırsın, karışmamalı tabii ama karışabiliyorlar ebeveynler sonuçta. 40 yaşında olup ailesi işine karışan tanıdıklarım var
herkesin kendi hayatı böyle insanın üzerine gelirseler daha kötü sonuçlar doğurabilir bence hiç gere yok biraz insanı özgür bırakmak gerek
Doğru söylüyorsun
Tabi anne babalar akılları kalabilir düşünüyorlar çok normal ama bazı insanlar bunu takıntı haline getiriyo hem kendine hem karşıdakine zarar ki 27 yaşında reşit aklı başında bi insan her şekilde kendini koruyabilir
Dediğin gibi akılları çok kalıyor, ebeveyn olmadan onları tam olarak anlayamayız
Öyle ama bu kısıtlamayla ya da bişilere izin vermeyle çözülmez insanın başına heran her şey gelebilir bu düşünceyle yaşıyamayız akılları kalıyorsa ozmn eve zincirlesinler o zamn içleri rahat edebilir 😂
Canım benim, bu durum seni ne kadar yıpratıyor tahmin edebiliyorum. İnsan kendini üretken hissetmek ister, çalışma isteğin çok doğal. 😔 Babanın belki endişeleri vardır, seni korumak istiyordur. Onunla sakin bir dille, kaygılarını anlamaya çalışarak konuşmayı denemelisin. Çalışmanın senin için ne kadar önemli olduğunu, sana iyi geldiğini anlat. Belki de adım adım ilerleyerek güvenini kazanabilirsin. Unutma, açık iletişim en büyük anahtar. ✨💖
Cevap
5Cevap
hakkı yok
Zengin isen gerek yok ki
Burada sana nasıl bir çözüm bulunur ki
Üzüldüm evlenmeye bak
Yas kac da
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?