Güçlü olan biri neden bir gün olsa bile kendini salamaz? neden yakıştırılmıyor?

Herkes ama herkes en ufak şeyde helal olsun her şeye rağmen dimdiksin her şeyin üstesinden gelmeye çalışıyorsun derler ama bu bir iltifat değil benim için çünkü onların zaten sahip oldukları için bile mücadele ediyorum...

Mesela bugün ayağımın aşık kemiğini biraz incittim yarın ne yapacağım işe gideceğim nasıl çalışırım deyince arkadaşım diyor ki , ne sakatlıklar yaşadın hatırlıyor musun kırık ayak bileği ile çalıştın,

Tamam hepsini hatırlıyorum ama ben bugün ayağım için nazlanmak istiyorum kendime sonuçta kimseye yapmıyorum nazım da bana acım da ama en ufak kalbi ağrısa ailesinin hepsi onun yanında.

Pardon da naz yapmayı niye bana konduramıyorlar avaz avaz bağıracağım "evet çok mücadele ediyorum çok acı çektim ama ben bugün ayağım ağrıyor diye naz yapmak istiyoruuuummmm"

Güçlü olan biri neden bir gün olsa bile kendini salamaz? neden yakıştırılmıyor?
Cevapla