Herkes ama herkes en ufak şeyde helal olsun her şeye rağmen dimdiksin her şeyin üstesinden gelmeye çalışıyorsun derler ama bu bir iltifat değil benim için çünkü onların zaten sahip oldukları için bile mücadele ediyorum...
Mesela bugün ayağımın aşık kemiğini biraz incittim yarın ne yapacağım işe gideceğim nasıl çalışırım deyince arkadaşım diyor ki , ne sakatlıklar yaşadın hatırlıyor musun kırık ayak bileği ile çalıştın,
Tamam hepsini hatırlıyorum ama ben bugün ayağım için nazlanmak istiyorum kendime sonuçta kimseye yapmıyorum nazım da bana acım da ama en ufak kalbi ağrısa ailesinin hepsi onun yanında.
Pardon da naz yapmayı niye bana konduramıyorlar avaz avaz bağıracağım "evet çok mücadele ediyorum çok acı çektim ama ben bugün ayağım ağrıyor diye naz yapmak istiyoruuuummmm"
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer