Bayan edebiyat hocama aşık mı oldum. Galiba oldum yardım edinnnn :( cevaplarınızı bekliyorum ne yapmalıyım?

Ben lise 3 öğrencisi 18 yaşında bir gencim. okula 2 yıl önce atanmış bayan 27 yaşında bekar bir edebiyat öğretmeni var. Dersime hiç girmedi. Okulda başarılı olduğum için beni az çok tanıyormuş.7 ay önce facede tanıştık. Ve çok hızlı bir şekilde samimi olduk. O kadar iyi anlaşıyorduk ki ne istesem yapıyordu.(sapıklık yok) Çok iyi niyetli birisiydi. Geziyorduk eğleniyorduk konuşuyorduk sürekli. Bu zamana kadar 80 bin mesaj olmuş facede. Herşey çok güzel ve rüya gibiydi. Bana yakınlığına bir anlam veremiyordum arkadaştan da öte olmuştuk. Bana değer verdiği çok değer verdiği her halinden belliydi, güveniyordu. Bende çok değer veriyordum yeri bende çok ayrı, duygularım çok yoğun. Dersimize girmiyordu ama aşırı samimi olmuştuk. Hatta birgün dersine girdiği kız öğrencilerinden birisi "kız ve erkeklerden en sevdiğiniz en yakın hissettiğiniz kişi kim?" diye sormuştu. Hoca da erkeklerden beni göstermiş kızlardan ise henüz karar vermediğini söylemişti. Yani anlayacağınız hoca beni kendine yakın hissediyordu. çok güzel zaman geçirmiştik ve bende hocaya karşı birşeyler oluşmaya başladı. En başından beri çok seviyordum kanım ısınmıştı. Kolay kolay kimseye kanım ısınmaz sevmem ama hoca başkaydı. Günler geçtikçe dahada samimi oluyorduk beraber zman geçiriyorduk.6 ayda birsürü anımız olmuştu. Evime götürüp ailemle tanıştırmıştım.3 kez de bize geldi. Başka hiçbir öğrencinin evine gitmemişti. Ben yemeğe çağırıyordum oda geliyordu. Bana hiçbir konuda hayır demedi hatta birgün gezmek için okuldan izin bile almıştı. İlk başlarda şuanki kadar yoğun birşeyler hissetmiyordum.4. aydan sonra bende anlamsız duygular oluştu. Ve farkında olmadan aşırı bağlandığımı hissettiğim. Aşırı derecede sevmeye hoşlanmaya başladım, bu durum git gide arttı. Bana tayin olacağını söylediğinde saatlerce ağlamıştım. Çünkü aşık olmuştum ve çok seviyordum. Gitmesini asla istemiyordum. Gitmedide. Fakat 1ay önce tartıştık. Benimle konuşmuyordu. Ama bugün görüştük. Haftasonu tekrar görüşmek istediğimi söyledim. Duygularımı anlatmak istiyorum? :(
Duygularını ve aşık olduğunu söyle sonuçlarına katlan.
Sakın anlatma. Kendi içinde yaşa perişan ol.
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Bayan edebiyat hocama aşık mı oldum. Galiba oldum yardım edinnnn :( cevaplarınızı bekliyorum ne yapmalıyım?
Cevapla