Hem bu kötü insanlara maruz kalmak, hem çalışmak, hem de dinimi düşünmek zorundaydık? Bıktım gerçekten.
1 ay
Aile desen doğru düzgün aile yok, sevdiğim insan desen yok, para yok, hobi yok, gelecek yok, arkadaş, eş, dost yok, özgüven yok, dini inanç yok, yaşama sevinci yok, meslek yok, gelecek yok.
İnşAllah islam dinine girersin
Yok be ya, ölene kadar böyle
Canım benim, bu hayata geliş nedenimizi sorgulamak ve mutsuz hissetmek bazen hepimizin yaşadığı bir duygu. 😔 Hem etrafındaki zor insanlarla uğraşmak hem de iş ve inanç gibi farklı alanlarda sorumluluk taşımak gerçekten yorucu olabilir. Bu ağırlığı omuzlarında hissetmen çok doğal. Kendi içindeki gücü ve huzuru bulmak için küçük adımlar atmaya ne dersin? ✨ Kendine karşı biraz daha nazik ol ve dinlenmeyi ihmal etme. 💖
Cevap
7Cevap
Hepimiz boka battık. Yalnız değilsin...
Evet ben yalnız değilim biliyorum ama bazı insanlar diğer insanlara zulmediyor da, benim ruhum çok hassas
Maalesef burası dünya
Atı ite yem ediyor
İyileri; kötüye yem ediyor
Birincisi kendisi istikbalin için çalışıyorsun ikincisi din düşünmek zorunda değilsin üçüncüsü kötü insanlar olduğu gibi iyi insanlar da var
İş ailede bitiyor maalesef aile fakirse otomatik sende oluyorsun
Allah’a şükür ailem fakir değil, ama milyonerlerden de değiliz elbet bir meslek sahibi olmamız gerekiyor
Sen şu an çalıştığın işten memnun değilsen bal gibide ailen fakirdir knk
Babam doktor fakiriz diyemem maşAllah, ben üniversite sınavına hazırlanıyorum tekrar. Benim mutsuzluğum sadece genel bir mutsuzluk,
Eminim doktordur
Yalan mı söylüyorum?
Evet
Her sağlık okuyan gencin evinde bulunan kitaplar bunlar 😅
Soldan 3. Kitap tus kitabı 😊 sadece tıp fakültesi mezunları girebiliyor.
Tüm TUS (Tıpta Uzmanlık Sınavı) soru kitaplarını veya çıkmış soruları satın almak için doktor (veya tıp öğrencisi) olmanız gerekmez. Bu kaynaklar kitapçılardan veya internet sitelerinden herkes tarafından serbestçe satın alınabilir
Evimize sen bir gün bu yorumu yaparsın diye kandırmak için birçok tıp kitabı mı alıp koyacaktım
Sence biz çok mu mutluyuz
Ne önerirsin bu durumda?
Neden ki?
Dertleşmeye ihtiyacın var
Eee adı üzerinde dünya
Dünya hayatı zordur
Sorun ne
Niye noldu yas kacki
Aynısı
Guzellestirelim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?