Şu hayatı yaşadığım için çok üzülüyorum nasil mutlu olurum?

Ailem fakirdi hep yokluk içinde büyüdüm hadi ailen fakir olur tipin iyi olur üstün zekalı olursun mutlu olursun tamam da hiçbiri yok küçük bir şehirde memurluk yapıyorum aldığım para karin tokluğu yani öyle araba alayım gezeyim tozayım yok hep evdeyim bazen diyorum ki en fazla 70 80 sene yaşayacaksın bundan önceki 25 yil nasil hızlı geçtiyse öyle geçecek takma kafana herkes ölüp gidiyor ama bazen de keşke fabrikatör çocugu olsaydım eğlenceli bir hayatım olurdu diyorum...
Şu hayatı yaşadığım için çok üzülüyorum nasil mutlu olurum?
Cevapla