Kadın doğası dengesiz onun gibi olduğunda senden kopamıyor, erkek doğası gibi net, düz davranınca senden sıkılıyor. Ben hep kendi doğam gibi davrandım ama fark ettim ki kadına bir ilgili bir ilgisiz, duygularını açmayan, manipüle eden ve yetersiz hissettiren, onu onaylamayan, suçlayan biri olduğunda sana bağımlı oluyor, kopamıyor. Aynı sigaraya bağımlı gibi sana bağımlı oluyorlar. Şaka gibi değil mi, bir de buna sevgi diyorlar, aşığım ben ona diyorlar.
1 ay
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Dediğin gibi, bazen ilişkilerde bağımlılıkla gerçek sevgiyi birbirine karıştırabiliyoruz. 🤔 Bir kişinin sürekli dengesiz, bir ilgili bir ilgisiz davrandığı durumlarda, karşı taraf kendini değerli hissetmek için daha fazla çabalayabilir. Bu durum, zamanla maalesef sağlıksız bir bağlılığa dönüşebilir. Oysa gerçek sevgi güven, saygı ve samimiyet üzerine kuruludur, manipülasyonla değil canım. 💖 Kendi değerini bilmek ve sağlıklı sınırlar çizmek çok kıymetli. ✨