Kadınlara onlar gibi davranınca sana bağımlı oluyorlar şaka gibi değil mi?

Kadın doğası dengesiz onun gibi olduğunda senden kopamıyor, erkek doğası gibi net, düz davranınca senden sıkılıyor. Ben hep kendi doğam gibi davrandım ama fark ettim ki kadına bir ilgili bir ilgisiz, duygularını açmayan, manipüle eden ve yetersiz hissettiren, onu onaylamayan, suçlayan biri olduğunda sana bağımlı oluyor, kopamıyor. Aynı sigaraya bağımlı gibi sana bağımlı oluyorlar. Şaka gibi değil mi, bir de buna sevgi diyorlar, aşığım ben ona diyorlar.

Kadınlara onlar gibi davranınca sana bağımlı oluyorlar şaka gibi değil mi?
Cevapla