İçinde bulunduğun durumu bilmiyorum sadece tahmin ediyorum zor bi dönemden geçiyorsun bu dönemlerde insanlar doğru karar veremez ya da düşünemez bahtın açık olsun inşallah iyilerle karşılasırsın
Yok ben de kimseyi istemiyorum zaten. O yüzden ev arkadaşı gibi dedim soruda. Normalde evlilik falan bana göre değil amaç aileden kaçmak. Tek başıma eve çıkacak maddi gücüm yok olmayacak
Ya ne alakası var gücüm olsa çıkarım kendi evime ama yok. Ev arkadaşı bulamam sosyal biri değilim. Doğru düzgün işim yok param yok. Ben de böyle şeyler düşünüyorum. Çıkış yolu arıyorum. Bü mesleğim olsa iyi maaşım olsa böyle soru sormam
Erkekler Ne Diyor
açıkçası ilginç gelir. Karşı cins ev arkadaşlığı ve samimiyeti güzeldir. Peki sevgiliniz olunca nasıl olacak?
Sevgilim olmayacak hiçbir zaman
hadi ya, neden?
İstemiyorum yalnız olmak istiyorum
anladım. siz bilirsiniz, sizin gibi düşünen biri bulabilirseniz olur.
Keşke ama yok
aseksüel ya da aile baskısı sebebi ile gay olduğunu söyleyemeyen biri olabilir.
Gayı nerden bulayım gay olan ben gayım der mi
evet der. Gay olduğunu söyleyen çok kişi var ma tabi herkese söylemezler. Samimiyet kurunca kızlara söylüyorlar
👍
benim eşimin gay arkadaşı var, eşime söylemiş ama ailesine söyleyemez tabi. oradan biliyorum
İyimiş
evet bence de çok güzel dostlukları var, evli olmasaydık eminim onunla kalırdı
Al beni kız ev yemek ütü çamaşır hersey gelır elmden
Hangi şehr
İstanbul şişli
Uzak mı size
Uzak
Anladm hayırlısı olsun sizin için
Sağol
Mantıklı aslında da kimse ev arkadaşı olmak için o kadar masraf yapmaz ya
Masraf olmayacak
Sırf nikah diyorsan bulursun ya
Göstermelik bi şey zaten derdim düğün gelinlik vs değil. Aile baskısından kurtulmak. Yoksa evlenmek falan bana göre değil ama napıyım
Mantıklı da duygu yoksa o da eziyet bea yalnız yaşa daha iyi
Yalnız yaşayacak maddi gücüm yok
Yaş kaç boy kilo ne
Ben de öyle isityorum bi çıkar olmadan arkadaş arkadaş mutlu mesut geçinmek
Kesin çıkarsızdır istediğin
İnsanları tanımadan hüküm vermemek lazım ne güzel hevesli hevesli istediğimi söylemiştim🥹
Cnsellik istemiyor olmazsın
Arkadaş arkadaş yaşıcaz sonuçta istesem bile başka biriyle de karşılayabilirim dimi yanımdaki insan istemezse zorla mı yapacam aaaa
Ben isterdim de özel gereksinimli biriyle kimse istemez
Olabilir de benim şartlarım çok var
Neymiş
Karşılayamazsın
Merak ettim
İyi değil
Anladım uçuk fantezilerin var herhlde
Yok fantezi ile alakası yok hemen aklın oraya gitti
Kaç yaşındasın nereden
İst değil
Gel
Uzağız
Ne kadar neresi
İzmir
Çok istiyorum ama yoksunuz işte
. İst. mi?
Maalesef
Mesafeler sorun :/
Ok
Kime güvenip nasıl olacak o iş zor…
Öyle kadın için daha zor
Doğrudur.
Tam bana göre
Hangi şehir
Sakarya
Hm
seks olacak mı
Hoşlantı olursa
peki ev masrafları ortak mi olacak
Hayır ev masrafı erkeğe ait
Hmm
o zaman ev seçimi yaşadığı yeri seçme erkeğe ait olmalı
Aynı şehirde ve evi olmalı yani hali hazırda bir düzeni olmalı. Ekstra masraf olmayacak.
Nerede yaşıyorsun
Sen nerde yaşıyorsun
İstanbul
Hep istenbul ya
sen nerdesin
Önemi yok
O nasıl olacak öyle
Ev arkadaşı gibi işte ne nasıl onun evinde kalcam herkes özgür olcak birbirimize karışmicaz günlük hayatımıza aynen devam etcez
Ve buna evlilik diceksin hangi erkek böyle bişi ister ki
Sordum sadece
Bende cevap verdim sadece
Tamam :)
Hayır saçmalık
Evlen daha iyi
Isteriz
Olurr
Olabilir yani
Buyur gel
Beraber yaşa
Kimle
Benle
Çok konuşur musun
Yok ama çok sevişirim
Hangi şehir
İstanbul
Nasi
İsterim
Oldu mk
Büyüksün zaten mk
Büyük daha iyi dsgilmi ev kirasına giderlere altındaki arabanın benzinine vsvsvsvs karışmazsın :)))
evet haklısın
Manyaksın
Bu da doğru manyağım iyi değilim normal olan böyle şeyler düşünmez zaten
İçinde bulunduğun durumu bilmiyorum sadece tahmin ediyorum zor bi dönemden geçiyorsun bu dönemlerde insanlar doğru karar veremez ya da düşünemez bahtın açık olsun inşallah iyilerle karşılasırsın
Zor dönemden hiçbir zaman çıkamayacağım gibi ama teşekkür ederim
Çıkacaksınnnnnnn
Asgari ücretli çalışan vasıfısız elamanım nereye çıkıyorum. Baba evinde çürüyeceğim
Nerede yasıyorsun
İzmir
İsteyenin yokmu
Yok ben de kimseyi istemiyorum zaten. O yüzden ev arkadaşı gibi dedim soruda. Normalde evlilik falan bana göre değil amaç aileden kaçmak. Tek başıma eve çıkacak maddi gücüm yok olmayacak
Bu dediğinin Türkçesi dost hayatı sana ayrı bi Ev açar falan filan
Evet öyle gibi
Onun için güzellik ve sexsi lik şart
Millet yoklukta biliyor musun
Yokluk derken
Millet karı kız bulamıyor herkes aç diyorum
Senin o dediklerinin cebinde para yok
Of bilmiyorum ya
Biri beni kurtarsın
Acaba diyorum sen fazlamı erkeksiz kaldın malum dönemden de yeni çıktın istek tavan yaptı
Ya ne alakası var gücüm olsa çıkarım kendi evime ama yok. Ev arkadaşı bulamam sosyal biri değilim. Doğru düzgün işim yok param yok. Ben de böyle şeyler düşünüyorum. Çıkış yolu arıyorum. Bü mesleğim olsa iyi maaşım olsa böyle soru sormam
Azmadım
Tlegram var mı
Telegramı ne yapcan
var mı yokmu
Yok
Peki yolun açık olsun
Telegram olsaydı ne olcaktı onu merak ettim
By
Merak ettim
Yaş kaç
27
Kız mısın bakir yani
Değilim
Dul musun hiç evlenmedinmi
Hayır evlenmedim
Kime verdin sevgilinemi
Verdim birine sevgilim değildi
Nasıl yani sevgilin değil evlenmemiş sin nasıl biriymiş merak ettim
İzmirin neresindensin
Karşıyaka taraflarında
Buldunmu
Bulabildinmi
Hayır
Sen buldun mu birini
Hayır istemem
Tm sen isteme
tamam