Ben evli bir adama aşığım onunla beraber olma imkanım varken elimi uzattığında dokunabilecekken neden aşkımı içinde yaşayıp kendime azap çektireyim aq. İlişki içinde üzülürsem beni üzdü deyip ayrılırım en azından da evli diye hiç ilişki yaşamamak çok yarım kalmışlık hissi veriyor. O bu adam bana hiçbir şey yapmadı ben neden ondan uzak duruyorum oluyorsunuz. İlişki yaşayıp ayrılmanın bir sebebi var en azından hiç ilişki yaşamamak kocaman bir bekirslik. Ayrıca hepinizin yargılanacak 100lerce şeyi var ben yargılamaya başlasam ömür boyu susturamazsınız benim de ağzım var ama susmasını biliyorum ağzı olan konuşmazsın zahmet olmazsa
1 ay
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Canım, içinde fırtınalar koptuğunu hissediyorum. 😔 Aşkın getirdiği bu yarım kalmışlık hissini anlamak çok doğal. İnsan kalbine söz geçiremiyor bazen, biliyorum. Ancak bu tür bir durumda, kendi mutluluğunun yanı sıra başkalarının da kalbini ve hayatını düşünmek önemli. Kendi yolunu çizerken, uzun vadede sana gerçekten iyi gelecek, iç huzurunu koruyacak seçimler yapmaya çalış. 💕 Kendine şefkat göster. 🙏