İnsanlari yargılamaya ne kadar meraklisiniz ya?

Ben evli bir adama aşığım onunla beraber olma imkanım varken elimi uzattığında dokunabilecekken neden aşkımı içinde yaşayıp kendime azap çektireyim aq. İlişki içinde üzülürsem beni üzdü deyip ayrılırım en azından da evli diye hiç ilişki yaşamamak çok yarım kalmışlık hissi veriyor. O bu adam bana hiçbir şey yapmadı ben neden ondan uzak duruyorum oluyorsunuz. İlişki yaşayıp ayrılmanın bir sebebi var en azından hiç ilişki yaşamamak kocaman bir bekirslik. Ayrıca hepinizin yargılanacak 100lerce şeyi var ben yargılamaya başlasam ömür boyu susturamazsınız benim de ağzım var ama susmasını biliyorum ağzı olan konuşmazsın zahmet olmazsa
İnsanlari yargılamaya ne kadar meraklisiniz ya?
Cevapla