22 yaşındayım ve hayata çok geç kalmış hissediyorum?

Arkadaşlar 22 yaşındayım üniversite 1. sınıfım. Okuduğum bölüm de çocuk gelişimi ön lisans. Yaşıtlarım evleniyor ve geçen sene hepsi 4 yıllık bölümlerden mezun oldular. Kalbim çok kırık. Aradığım aşkı bulamadım. Maddi olarak sıkıntıdayım işe mi girsem okusam mı bilmiyorum. Böyle hisseden var mı?

22 yaşındayım ve hayata çok geç kalmış hissediyorum?
Cevapla