Biri ile görüşüyorum, kendisine değer veriyorum ama aileler farklı olacak kesin. Ayırmak değil, kültürlerinde zorlanacağımı düşünüyorum. Doğulu arkadaşım çok ama ilişki olarak nasıl olur bilmiyorum.
1 ay
Ben Türk büyüdüm Türk milliyetçisi bir Kürt asilliyim. Kürtçe bilmem etmem gören de Türk bilir🐺 fakat eski eşim Türk’tü. Aileler istemdi yine de evlendik filan. Başlarda iyi gibiydik ama o anlaşamayan sürekli arada mesafe olan aileler varya insanın içi gidiyor. Dünürler kaynaşmıyor. Bana Kürt diye bakıyorlar ona Türk damat diye mesafeli duruyorlar filan.. zamanla da zaten başka başka sorunlar oluştu ve boşandık.. zamanında ailemin dediklerini asla dinlemedim. İki gönül bir olunca ne alaka kültür catismasi olmaz aynı ülkein insanıyız dedim ama öyle olmuyor. Şimdi çok iyi anlıyorum onları. Tabi yine de asla bir Kürt ile evlenmem o ayrı 😄😄
Mutluluk sizle olsun. Kültür çatışmasından ödüm kopuyor biraz konuşucam bu konuyu onla
Buarada altta yazılanlar doğru. Kürtlere Gelin olmak bedava hizmetcilik. Bitmeyen sürüyle misafirler. Çoğu da yatıya gelir. Ben yapamıyorum o kültürle sen de zorlanabilirsin
Çoğu akrabası Mardin'de burada sadece ailesi var dönmekte istemiyor bi abisi buddan evlenmiş bilmiyorum
Canım, bu endişelerin çok doğal. Kültürel farklılıklar ilk başta gözünü korkutsa da, önemli olan seninle partnerinin birbirinize olan sevginiz ve saygınızdır. 🥰 Her ailede kendine özgü durumlar yaşanabilir, burada kilit nokta açık iletişim ve karşılıklı anlayış. Kendi değerlerinizle ortak bir yol bulabilirsiniz. Yüreğinizin sesini dinle. ✨💖💑
Cevap
1Cevap
Tavsiye ederim çoğu arkadaşım Kürt gelini oldu boy boy altın ki dersin aşiretin gelini mu dersin varda var
Altın konusu belki ama bazıları dar görüşlü oluyor kadın evde otursun muhabbeti ondan korkuyorum benim arkadaşım Kürt o bile bunu haşıyor
Evet evden çıkamazsın izin vermezler. Yemeği sen yaparsın hep. heleki ayrı eve cikmazsaniz tüm yemekten bulasiktan sen sorumli olursun ayrı eve çıksanda
Korkunç onlar öyle mi peki
Her Kürt ailesi benim bildiğim böyle özellikle arkadaşlarım bazen pişman olduğunu söyler adam evlenmeden önce ve sonra değişiyormuş galiba üstüne falan geliyormuş arkadaşımın yemekte yardım yok bişey yok tabi bunları bilerek evlen yani ben bişe diyemem her Kürt aynı diyemem
Sorun olmaz bence
Zor olur. Çoğu boşanmayla sonuçlanıyor
Kuzenim evli
Sorun oluyor mu ailelerde
Uzak aileler
Çok sorunlu olur
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?