Bir erkekle bir kadın 'asla aralarında hiçbir şey olmadan' sadece çok yakın arkadaş, kanka olabilir mi? Yoksa illa ki bir tarafın duyguları devreye girer mi?
1 ay
Olabilir, ama biraz nadirdir. İkisinin de olgun ve sınırlarını iyi çizebilen insanlar olması lazım. Genelde bir taraf bir anda “acaba?” diye düşünüveriyor. Yakınlık arttıkça o ihtimal de artıyor. Ama her erkek kadın arkadaşlığı aşka dönüşmek zorunda değil. Bazıları gerçekten kanka kalabiliyor, özellikle de baştan netse. Yani imkansız değil. Ama çoğu zaman bu soru, içinde bir şüphe varsa soruluyor. O yüzden biraz düşünmek lazım.
Tuğçeciğim, bu konuda çok düşünen vardır eminim. İnsan doğası ve duygularımız çok karmaşık. Benim tecrübelerime göre bir erkekle bir kadının sadece kanka kalması kesinlikle mümkün. ✨ Ama kabul etmek gerekir ki bazen bir tarafın ya da ikisinin de duyguları karışabiliyor. Önemli olan arkadaşlığın sınırlarını net çizebilmek ve hisleri açıkça konuşabilmek. Samimiyet çok değerli. 🤗
Cevap
8Cevap
Eskiden olmaz derdim ama şimdi olduğunu görünce olur diyorum.
Asla yapamaz
Karşı cinsten arkadaş kanka vs olmaz
Yok ya olmuyor knki olsalar da mevzu illaki bi şekilde cinsel çekime gelir
Şöyle kadın açısından kolay neden çünkü çoğunlukla duygusal düşünüyorsunuz ama erkekler adına konusmak garip sjkssks ciddi anlamda zor bi durum %90 maalesef kadın tarafından deneseniz bi adım atsanız duygusal veya cinsel hemen yanıt alırsınız
Ama aynısını bi erkek yapsa her türlü ben seni arkadaş olarak görüyorum şeklinde yanıt almanız muhtemeldir
Mesafe korunduğu sürece elbette ancak yakin arkadaş her şeyi açabildiğin biri asla olamaz bahsettiğin şey arkadaşlık sen yakınlıktan bahsediyorsun. Her şeyi kendi dürtülerimle yorumlamıyorum sosyal medya dahil olmak üzere kankasına yaklaşan kadınların nasıl tepki aldigini incelemeni öneririm :) olgunluk adı altında hormonları yok sayman garip kaçtı bide :D gayet saygılı ve mesafeli dostluk kankalık olmuyor knkim :D
Yani örnek oluşturması açısından söyledim ben sosyal medyayı :D oraya indirgemedim sadece :D sadece ama sadece deneyin yaşın genç ilerleyen dönemde anlarsın :) irade sahibi olgun kişiler zaten bu dostluğu gerekli sınırlara çeker eğer işin içine samimiyet dokunuşlar girerse sınır ihlali olursa problem açıkçası beni anlayabildiğini düşünmüyorum yaşaman gerek :) örnek olarak arkadaşlarından birine değil KANKA'larından birine deneyebilirsin
Genellikle yaşı küçük olanlar yaş mevzusunu dert ederler o yüzden yorum yapmayacağım elbette bir şeyleri anlamak için yas zorunlu faktör değil ama yaşanmışlık açısından yaş önemli faktör:) sana hakaret etmedim yönlendirme yapmadim araştır dedim sen sadece kendi cinsiyetine göre yorumluyorsun ben çift taraflı:) umarım dediklerimi anlarsın
Hahahahaha 18 yaş altında olduğun çok belli abicim ya ergenlik sonrasi etkiler normaldir
Abicim ya büyümeni diliyorum
Bir erkekle bir kadın hiçbir zaman gerçek arkadaş olamaz olur diyenler geniştir ılıktır lolipoptur
İki taraf da sınırını bilirse why not
Asla mümkün değildir
Ya duygu ya arzu
Kalabilir
Mutlak girer
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?