Görümcemin 9 yaşındaki oğlu bana neden böyle saygısızca sataşıyor, kafaya takmalı mıyım?

Görümcem var, eşiyle ayrılma aşamasında annesine döndü çocuklarıyla. Ben de kayınvalidemin evinden çıkmazdım, artık gidemez oldum, evde başkaları da var çünkü. Yani kalabalık oldular. Küçük oğlan 9 yaşında, 3. sınıf öğrencisi. Çocuk arada böyle laf atardı zaten de bugün fazla attı, böyle bana "çekil len" falan dedi, saygısız konuştu hep. Sanki onun yaşıtıyım, sanki ben saygı duyulacak biri değilim gibi. Ben de bugün dile getirdim, annesi ve anneannesine, bana karşı sataşmalı konuşuyor, uyarın, yapmasın, kaç yaşında yengeyim dedim. Sizce neden yapıyor çocuk bunu bana. Kafaya takmalı mıyım

Görümcemin 9 yaşındaki oğlu bana neden böyle saygısızca sataşıyor, kafaya takmalı mıyım?
Cevapla