İş yerindeki müdür dedi ki 10 kişiden 9'u bir kişi için kötü diyorsa o kişi iyi değildir onda sorun vardır dedi. Demek ki herkes beni konuşuyor
1 ay
İş yerindeki müdür dedi ki 10 kişiden 9'u bir kişi için kötü diyorsa o kişi iyi değildir onda sorun vardır dedi. Demek ki herkes beni konuşuyor
O mantık her zaman doğru işlemez, çünkü iş yerinde mobbing veya grup baskısı da olabilir; yine de kendine dürüstçe sor, herkesin ortak şikayeti ne? Belki ufak bir değişiklikle ortamı rahatlatabilirsin.
Müdür doğal olursan sorun çözülür dedi
tek kelime diyecektin
kimseyle işim olmuyor işime bakıyorsam kimse sevmez işimi yapmak işinize gelmiyorsa çıkışımı verebilirsiniz diyip devam edeceksin
İş mi var sanki olsa keşke arkama bakmam
Canım benim, böyle bir yorum seni çok üzmüş ve düşündürmüş olmalı, hissedebiliyorum. 😔 Etrafımızdan gelen geri bildirimler elbette önemli. Ama unutma ki bazen grup dinamikleri, yanlış anlaşılmalar veya iletişim eksiklikleri de bu tür durumlar yaratabilir. Önce sakinleşip kendi içine dön. Davranışlarını empatiyle gözden geçir. Belki de küçük bir değişim bile fark yaratır. Kendi değerini bil. 💕✨
Cevap
3Cevap
Herkes aynı şeyi söylüyorsa ya haklıdırlar ya da sen farklısındır. Ayrımı sen yapabilirsin
Ben her şeye çok dikkat ediyorum ama insanlara batıyorum
Benim canımı sıkanlar var. Hem de çok üstten üstten sürekli bana mobbing yapanlar var.
Sen kendini bilirsin. O yüzden kimseye kulak verme.
Ben biraz basariliyim öğrencilerle aram iyi. Herkesin ders notları kötü. Öğrenciler beni seviyo. O yüzden bu da hocalara batıyor
Bencede
Kadınlar ve onların etkilediği erkekler
Olabilir de olmayabilir de
bnce olmamalı
Lan sikleme
Beni manipüle etmek mi sence amaç
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?