İş yerinde herkes birbirinin arkasından konuşuyor, nasıl davranmalıyım?

Leş gibi bir ortam oluştu, ekip aniden büyüdü her kafadan insan var
İster istemez dedikodulara şahit oluyorsun
Sana tatlım canım diyen kız arka kapıda senin saatlerce dedikodunu yapıyor oluyor
Artik midem bulandı çok mutsuzum ama mesleğim gereği gülmek zorundayım
Her akşam eve gelip ağlıyorum sinirden
Her iş ortamı böyle mi?
İnsan Kaynakları Departmaninda calisiyorum bu arada.
İş yerinde herkes birbirinin arkasından konuşuyor, nasıl davranmalıyım?
Cevapla