Hiç arkadaşım yok sosyal değilim napıcam?

Yani herkes çoktan arkadaşını bulmuş 3-5-10 kaç yıl ise artık bi kenetlenilmiş anılar yaşanmış, çoğu insanın yakın veya normal arkadaşı var. Hiç arkadaşım yok, kötü biri olduğumdan değil, hayatımın büyük bir kısmında aile baskısı yüzünden evde kalmak zorunda oldum o yüzden. Şimdi ise bazen kendimi kötü hissediyorum insanız sonuçta. Bir kız arkadaşım olsun çok isterdim.
Hiç arkadaşım yok sosyal değilim napıcam?
Cevapla