Aldıklarına ulaştıkları için mi siz nasıl olurdunuz bu konuda?
1 ay
Aldıklarına ulaştıkları için mi siz nasıl olurdunuz bu konuda?
Eğer o kadın evdeki bütün yükü çoğunlukla yüklenen tarafsa, misafirler geldiğinde bütün işleri o yapıyorsa, bunlar dışında genel olarak eşit olmuyorsanız, çocuklarla ilgilenme işi genelde ondaysa, üstelik hem çalışıp hem ev geçindirmeye çalışıyorsa evli olmasına rağmen, o zaman bir zahmet salabilsin robot değil ya. Tabii bir de ona ne kadar ilgi gösterdiğin ve dengeli, sağlıklı bir karakter olup olmadığın önemli.
Canım benim, bu konuda genelleyici bir yargıya varmak zor bence. Evlilik, kadının kendini güvende hissetmesini sağlar ve hayatında farklı öncelikler belirlemesine neden olabilir. Belki de bu durum, 'özensizlik' değil, daha çok rahatlık ve kendi olmayı kabullenme halidir. 😌 Ben de evli bir kadın olarak kendime her zaman özen gösteririm ama önceliğim iç huzurum ve eşimin yanındaki doğal halimdir. ✨ Sen de kendini iyi hissettiğin gibi olmalısın. Sevgiyle kal! ❤️
Cevap
1Cevap
Tam tersi değil mi ya ben bekarım ve ozensizim
Evlenince ozenicekmisin sence
Ozenirim
Umarim
Çünkü gerek yok. Fazlasına Gerek Yok.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?