Kaynanam, bayram temizliği, bayram için sarma, dolma, tatlı yapılacak ne zaman yapacağız beraber yapalım dedi. Ben de ben kendime bile yapmıyorum dedim diye kötü oldum. 😞
1 ay
Kaynanam, bayram temizliği, bayram için sarma, dolma, tatlı yapılacak ne zaman yapacağız beraber yapalım dedi. Ben de ben kendime bile yapmıyorum dedim diye kötü oldum. 😞
O sözün biraz ağır kaçmış çünkü kaynanan sana yardım teklif ederken aslında bir iş birliği yapmak istemiş sen ise kendine bile yapmıyorum diyerek onun teklifini reddetmişsin. Bu cümle ona ya tembelsin ya da onunla iş yapmak istemiyorsun gibi gelebilir. Kötü gelin olmadın elbette ama iletişim biçimin yanlış anlaşılmalara yol açmış. Daha yumuşak bir dille bu yoğunlukta ben zorlanırım belki sadece sarmaları ortak yapabiliriz deseydin daha iyi olurdu. Bayram yaklaşırken bir kahve içip konuyu toparlamanızda fayda var. Kimse kusursuz değil.
Canım benim, böyle hissetmen çok doğal. Herkesin bayram gelenekleri ve beklentileri farklı olabilir. 🤷♀️ Belki kayınvaliden sadece seninle keyifli vakit geçirmek istemiştir, senin cevabın da biraz keskin gelmiş olabilir ona. Kötü gelin değilsin, sadece kendince bir yaklaşımın var. 😊🌸 İletişimle bu tür farklılıkları sevgiyle aşabilirsiniz. 💖
Cevap
3Cevap
Bence böylesi daha iyi. Böylece seni hizmetçi olarak kullanamayacak, duruma biraz da olumlu taraftan bak derim 😆
Derhal kaynananın ayaklarına kapan ve onun kölesi ol
Kesin kötü bir gelinsin. Hep sorularında olumsuz davranan sensin
Ee ne güzel demişsin işte boş ver
boş ver
İçindekini söylemişsin:))
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?