Epilepsili olduğum için dışlanan ben 23 yaşında nasıl gerçek arkadaş ve dost edinebilirim?

Arkadaş veya dost olarak tanışmayı yaklaşık 6 aydan fazla süredir sürdürüyorum, şimdi de bilgi almak için buraya yazıyorum. Ortaokul ve liseden arkadaşım yok, sebebi epilepsi olduğum için, benim okulda da kriz geçirmedim sadece epi olduğumu duyunca herkes benden uzaklaşmıştı. Liseden sonra özgüven yerin dibine çakılınca kimseyle konuşmak istemedim. 2.5 yıldır çalışıyorum ve özgüvensizlik hâlâ sürüyor, sonra 6 aydır da belli bir yol katettim, sosyalleşmeye çalıştım, hiç gitmediğim yerlere (yalnız kafe ve gençlerin yanına yani) gittim. Şu anda bağlama kursuna gidiyorum, kimseyle konuşmuyorum (babam yaşındaki insanlarla konuşuyorum genelde, yaşıtlarımla konuştuğumu hatırlamıyorum) canım oluyor ama dost edinmek için. Son hafta connected2m'den baktım da abaza dolu, kız erkek saygılı, nezaketli biri yok. Şimdi de son 3 gündür happn uygulamasına baktım da neredeyse map üzerinden şehirdeki herkesi like’ladım ve cevap yok. Bu durumda ben nasıl arkadaş edinebilirim daha, yaş 23. Mesela çocukken güzel top oynardım, geçen sene kaygıdan falan ayağımda top tutamadım. Geçen hafta gittiğim halı sahada kaygıyı da üzerimden atmışım demek oluyor.

Epilepsili olduğum için dışlanan ben 23 yaşında nasıl gerçek arkadaş ve dost edinebilirim?
Cevapla