Belli bir yaştan sonra yakın arkadaş, dost bulunur mu? Nasıl bulurum?

Hem manen hem madden 1 tane dostum var. Gidip buluştuğum konuştuğum baska hiç kimse yok. Cidden sadece 1 arkadasim var. Yeni dostluklarim yakin arkadaslarim olsun istiyorum. 23 yasindayim bu yastan sonra nasil yakin dost edinebilirim? Gidip geldiğim her hangi bir kursta, iş yerinde vb. Tanistigim insanlarla hic yakin olamiyorum nedense. Sadece gidip geldikçe konusuyoruz. O sekilde knk olduğum kimse yok. Bu tek arkadaşim dediğim de çocukluk dostum. Yeni yakin arkadasliklar istiyorum nasil kurarim?

Belli bir yaştan sonra yakın arkadaş, dost bulunur mu? Nasıl bulurum?
Cevapla