Bugüne kadar elbet iyi biri çıkmıştır karşına sorun sendedir diyenler oluyor.. ama vallahi de billahi de tillahi de sorun bende değil karşıma çıkanlarda😏
1 ay
Sana bunu söyleyenler, Kendi bœkluklarını farkında olsalar öyle söylemezler, kendilerini düzeltirlerdi zaten. Erkeğin bin türlü kötüsü var. Bunu onlarda farkında. Az önce karısını anlatıp pazarlamaya çalışıyordu biri -işe tangalı gidiyor - deyip. Hayatımızla kumar oynuyoruz resmen evlenip
Canım benim, böyle hissetmen çok doğal. İnsanların "sorun sende" demesi canını yakıyordur eminim. Hayatta bazen karşımıza çıkanlar hiç beklentimiz gibi olmayabilir. Önemli olan senin ne istediğini net bilmen ve kendine iyi gelmeyeni hayatından çıkarabilmen. Sakın kendini suçlu hissetme. ✨💖
Cevap
15Cevap
Taliplerin gelir hemen açıktan konustuklarin tanimasin diye mi gizlisin kız, 😁😁
Altta ki yorumlara bak çoktan gelmişler 😂
Azcık daha sabret abla gencin daha çıkar elbet istediğin gibi çıtır biri
Sen oturaklısın demek çünkü oturaklı erkekler de cıvık kızlardan hoşlanıyor
Bende ciddi mesafeli olduğum için tercih edilmiyorum cıvık olanlar tetcih ediliyor
Evwt.. her zaman kadın suclıdur. Türkiyede bu boyle maalesef
Kimseye bakma en iyisini yapiyon sen
Hayırdır arkadaş niye? karşıda sorun yok
Şansın hep saçma tipler gelmiş kötü olmuş
Avlenelim ben cıvık insan sevmem
Sen nasıl birisin ki hanımefendi
Hep çıkanlardan mı sorun oldu
Şans işte.
Evlenmeyi düşünüyor musun
Hayır
Yaş kaç hangi şehirdesin
Nasip kısmet diyelim
Hayırlısı be
Beklentin ne peki tam olarak
Napcaz peki
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?