Türkiye'de insanlar neden sade bir nikahla evlenmiyorlar?

Gerek var mı o kadar gereksiz harcama yapmaya? Düğün salonu, elbiseler, kuaför, çekimler, organizasyon vesaire? Avrupa'da insanlar gayet sade nikahlarla kolayca evlenebiliyorlar. Sonra da 0'dan ev de düzmüyorlar. İkisinden birinin bekar evini 2 kişi için uygun hale getiriyorlar sadece. En pahalı mobilyaları alalım demiyorlar. Her şey en iyisi olsun demiyorlar. Peki bunu biz neden yapamıyoruz?
Türkiyede insanlar neden sade bir nikahla evlenmiyorlar?
Evet, gerek var.
Hayır, gerek yok.
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Güncellemeler
1 ay
“Nikâhın hayırlısı, külfetsiz olanıdır.” (Ebû Dâvûd, Nikâh, 32)
Türkiye'de insanlar neden sade bir nikahla evlenmiyorlar?
Cevapla