35 yaşında hiç kız arkadaşı olmamış olmak normal mi, evde kalmış erkek miyim?

Kız arkadaşım bile olmadı. Doğuda küçük bir ilde hekimlik yapıyorum. Tipsiz de değilim, sadece kendi hâlinde bir insanım. Kavga nedir bilmem. Sakin, sessiz biriyim işte ya, galiba bundan kaybettim hep. 35 yaşıma geldim, anladığım bir şey varsa o da sevilecek bir yapıda değilim.
35 yaşında hiç kız arkadaşı olmamış olmak normal mi, evde kalmış erkek miyim?
Cevapla