Kızlar neden karaktersiz erkekleri tercih ediyor?

Bazı kadınlara bakıyorum karakter anlamında gerçekten çok temiz, çok asiller.

Ama yanından adi, şerefsiz, iğrenç bir erkek olsun istiyorlar, neden yani? Bi erkeğin "Ben karaktersiz kadın istiyorum" demesi imkansızdır, hatta damga yapıştırıp kovarız yanımızdan ama kadınlar illa karaktersiz istiyor? Çok tuhaf değil mi

Kızlar neden karaktersiz erkekleri tercih ediyor?
Cevapla