30 yaşından sonra aileme çalıştığım yeri söylemeliyim ya da göstermeli miyim biz de gelelim görelim diyorlar çok baskıcılar
1 ay
Cevap
7Cevap
Aileye sınır konmaz normalde, bunu istediğine göre tuhaf şeyler yaşamışsın geçmişte boş ver ne yapcan de geç
30 yaşına gelen bir insan neden is yerini ailesinin bitmesinden rahatsız olur ki?
Herşeyime karışıyolar
30 yaşındasın yani karıştıkları şeyin işin olmadığını anlaman gerekiyor ona göre davranman. Bırak is yerine gelsinler görsünler sorun degil ama senin onlari susturmak icin yapman gereken şey bence artik kendi hayatını kurmak ufak ufak
Kuramıyorum ki hayatımı hep bi baskı
Maaşının tamamını ailene veriyorsan vermemekle basla bence. Kendine belli bir para ayırmak istediğini söyle 5 bin 10 bin. Önce bunu kabullensinler. O parayı bence harcamak yerine birikim yap. Bir süre sonra elinde birikmiş para olduğunda kendine daha güvenirsin. Hayatını kurman için illa ayrı eve çıkman tek yaşaman ya da evlenmen gerekmez. Onlara hesap vermeden arkadaşınla görüşüyorsan, evde istediğin gibi yaşıyorsan sorun olmaz.
Onlara vermiyorum asgari alıyorum 10 bin sadece veriyorum babama diğeri benim onunladaaltın yapmaya çalışıyorum sence evlilik kurtuluşmu
Değil bence evlenmeliyiz doğru insanı bulmadan
Doğru insan çıkmadı karşıma ne yapıcağım bilmiyorum bir akıl ver evde zaten özürlü şizofren abim var hergün bağırıyo çağırıyo huzur kalmadı evde psikolojim bozuldu
Paran yeterli olunca ayrı eve çık
Yapabilirmiyim bunu ama ailem izin vermezki
Evden ayrıl geç git hayatını yaşa
Keşke okdar kolay olsa keşke
Altına bez falan tutuyorlar mi
yok soyleme
Söylemiyim dimi
Çok karışılıyo hayatıma
Evde bi engelli abim var şizofren hergün bağırıp çağırıyo psikolojim bozuldu evde huzur denen bişi kalmadı
hayatin boşa gider maddi imkanin varsa sehir bile degistir oda arkadasi olarak uygun fiyata konaklama bulabilirsin zamanla toparlaninca yine istedigin eve cikarsin ilk hedefin ev almak olsub ev aldiktan sonra gerisi geliyoe beni dinle boyle yap insanlarin sozleriyle tavirlariyla bi omuru heba etme cik gez calis eglen istedigini yap asla ama asla bunlardan kurtulmak icin evliligi dusunme 🌸
Evlilik kurtuluş değilmi
Evlilik düşünmüyor um bu evden kurtulmak için evlenecektim psikolojim çok bozuldu
Yapmayacağım vazgeçtim ama aile evinde nasıl olucak düşün düşün kafayı yedim bi çıkış yolu yok evlilikten başka
Ayıramam birikmiş param var evet ama ailem asla izin vermez
Evlilik olmadan eski kafalılar
Öyle olur mu gerçekten ya
cokta iyi olur once bi soyle ayri eve cikicam de zaten kabul etmeyeceklerdir en azindan haberleri olsun sonra istersen kendi oldugun şehirde istersende baska sehirde ev bul uygun gecici bir ev veya oda farketmez iş bulma uygulamasindan bi iş ayarladin mi tamamdir ama tercihim baska sehir cunku oldugun sehirde seni sık sık rahatsiz edeceklerdir evet duygusal olarak ailrn ne kadar baskıcı olsada ayrılmıyorsun ama kendin icin gelecegin icin bunu yapmak zorundasiin yoksa bi omur boyle geçer
Ya Müge anlıya felan çıkarlarsa kızımız evden gitti vs
Karışamazlar dimi
Ailem sürekli evlen diye baskılıyo
şu an 5 tane ajdam var
İş bulmak bana çok zor geliyo
şu an bi işim var çok seviyorum ve ömür boyu orada çalışmak istiyorum bu yanlışmı
Hayır istemiyorum
Bunun hakkında ne düşünüyorsun
şu an bi işim var çok seviyorum ve ömür boyu orada çalışmak istiyorum bu yanlışmı bu
Söyleme bilmek zorunda değiller
Değiller dimi
Tabiki değil canım
Abartı o kadar da
Hadi lan de hayırdır
Ne işi ki
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Canım, bu durum seni çok yormuş olmalı. 😥 30 yaşında bir birey olarak kendi sınırlarını belirlemek senin hakkın. İş yerin senin profesyonel alanın, bunu paylaşmak zorunda değilsin. Ailenle sakin ve kararlı bir dille konuşup nazikçe reddedebilirsin. Mesela, "İşim benim özelim, ziyaret etmenize gerek yok" diyerek kendi alanını korumalısın. Senin huzurun her şeyden önemli! ✨🌸