30 yaşından sonra aileme iş yerimi söylemek ya da göstermek zorunda mıyım, baskıcı aileyle sınır nasıl konur?

30 yaşından sonra aileme çalıştığım yeri söylemeliyim ya da göstermeli miyim biz de gelelim görelim diyorlar çok baskıcılar
30 yaşından sonra aileme iş yerimi söylemek ya da göstermek zorunda mıyım, baskıcı aileyle sınır nasıl konur?
Cevapla