Şimdi bir erkek düşünün. Tipi iyi denilebilir, ortalama boyu, vücudu var. Çok ortamı yok. Tıp, hukuk, iyi bir üniversitede iyi bir mühendislik gibi bölümlerden mezun olmuş biri. Ailesi zengin değil, ama kendi kazancı iyi sayılır.
Bu adam okulu bitirip askerliğini yapıp işe girdikten sonra görücü usulü evlensin, görücü usulü evlendiği kişi de uzaktan akrabası olsun.
Oldukça ezik bir durum değil mi?
Bunu da bir başkası için yazmadım büyük ihtimalle bu ezik ben olacağım (kısaca evlenilecek mal adayayım. Ben de isterdim gerçekten seveyim sevileyim falan ama bize nasip olmadı.)
Bu adam okulu bitirip askerliğini yapıp işe girdikten sonra görücü usulü evlensin, görücü usulü evlendiği kişi de uzaktan akrabası olsun.
Oldukça ezik bir durum değil mi?
Bunu da bir başkası için yazmadım büyük ihtimalle bu ezik ben olacağım (kısaca evlenilecek mal adayayım. Ben de isterdim gerçekten seveyim sevileyim falan ama bize nasip olmadı.)
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer