Bir gün zengin olunca kimseye yardım etmeyecem sizde böyle misiniz?

Eminim bir gün başarılı olacağım, akrabalar özellikle hepsi yardıma ihtiyacı olacak, hepsine kafamı dönücem, yardım etmeyeceğim. Öğrenciyim, üniversite okuyorum, 1 kere bile arayıp ihtiyacın var mı diye sormadılar. Dayıma mesaj attım, dayı biraz para yollar mısın diye, çünkü diğer kuzenime sürekli para atıyor, bana atmadı. Bana şu mesajı yazdı; param yok, maaşım yatmadı yazdı, yalan söylüyor. Kuzenim kendi beni arayıp sürekli dayım para attı, işte kızlarla kafeye gidiyoruz, ya sabır ya, sinir bozucu. Üniversiteye gitmeden önce arkadaşlarım vardı, hepsi de şu an maddi durumları iyi, bir kere bile yazmadılar bana. 2 tanesi evlendi, biri de abisi sayesinde hiçbir bilgisi olmadan girdi, bir şirkette çalışıyor. Bunlara hayat gülüyor, ben ne kadar çabalasam bana gülmüyor, bıktım artık.

Güncellemeler
1 ay
Abisi sayesinde iş bulan arkadaşım iPhonenin en son modelini alır pahalı yerlere gider yemek yer içer hatta içmez ziyan eder bırakır gider cafeye oturduk bir ara sevgilisi aradı onla konuştu kahveyi içmedi ve eve geçmemiz lazım kahveyi bıraktı orada 1 yudum aldı Sadece ya bu kişilere nasıl gülüyor ya hayat başarıları yok tanıdıkları var ama bana gülmüyor başarılı olsamda
Bir gün zengin olunca kimseye yardım etmeyecem sizde böyle misiniz?
Cevapla