44 bin maaşla kirada oturup hemen çocukla evlenmek mantıklı mı, geçinir miyiz?

Ben 37 bin alıyorum, erkek arkadaşım 44 bin maaş alıyor, evlenmeyi düşünüyoruz. Evlenince hemen çocuk istiyor, çalışmak istersen çalışırsın, istemezsen çalışmazsın, çocuğa bakarsın diyor ama aldığı maaşın yeteceğini sanmıyorum. Kendine ait bir evi yok, kirada oturacağız. Ona da çok değer veriyorum çünkü ahlakı çok güzel tek sıkıntı ikimiz de aile evlerimize bakmaktan birikim yapamamış olmamız zaten böyle bir dönemde kimsenin köşeye koyduğu parasının olduğunu sanmıyorum

44 bin maaşla kirada oturup hemen çocukla evlenmek mantıklı mı, geçinir miyiz?
Cevapla