24 yaşıma gireceğim, hiç kimseyle el ele tutuşmadım, bu normal mi?

Bu normal mi benim arkadaşlarım bunu anormal buldu.
24 yaşıma gireceğim, hiç kimseyle el ele tutuşmadım, bu normal mi?
Cevapla