Ailesi sorunlu, maddi durumu zayıf biriyle ciddi ilişki ya da evlilik düşünür müydünüz?

Arkadaşlar benim annem babam ayrı, hiçbir maddi destekçim yok, hep kendi başımın çaresine baktım. Babamla 5 yıldır görüşmüyoruz, normalde polis memuru ama bana hiçbir faydası olmadı, kötülüğü dokundu. Annem de babam da 2. evliliklerini yaptılar, çevremde kimsem kalmadı ve karşıma kim çıkarsa çıksın beni buradan vuruyor, sanki bu yaşadıklarımdan dolayı istemiyorlar ve zengin biri beni hiç istemez bence, bunu da yaşadım. Çocuk çok zengindi, ilk buluşmadan sonra bir daha yazmadı bile. Ailemi öğrenmiş, ondan dolayı sanırım. Annemin babamın kötü insanlar olması beni de kötü yapmıyor ama onların cezasını ben çekiyorum, oysa ki hiçbir kötü alışkanlığım yok. Arkadaş çevrem az, genelde evde takılıyorum.
Ailesi sorunlu, maddi durumu zayıf biriyle ciddi ilişki ya da evlilik düşünür müydünüz?
Cevapla