Arkadaşlar benim annem babam ayrı, hiçbir maddi destekçim yok, hep kendi başımın çaresine baktım. Babamla 5 yıldır görüşmüyoruz, normalde polis memuru ama bana hiçbir faydası olmadı, kötülüğü dokundu. Annem de babam da 2. evliliklerini yaptılar, çevremde kimsem kalmadı ve karşıma kim çıkarsa çıksın beni buradan vuruyor, sanki bu yaşadıklarımdan dolayı istemiyorlar ve zengin biri beni hiç istemez bence, bunu da yaşadım. Çocuk çok zengindi, ilk buluşmadan sonra bir daha yazmadı bile. Ailemi öğrenmiş, ondan dolayı sanırım. Annemin babamın kötü insanlar olması beni de kötü yapmıyor ama onların cezasını ben çekiyorum, oysa ki hiçbir kötü alışkanlığım yok. Arkadaş çevrem az, genelde evde takılıyorum.
1 ay
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer