Erkekler gerçekten kadınların araba kullanmasını sorun mu ediyor yoksa gıcıklığına mı böyle davranıyor?

Erkekler gerçekten kadınların araba kullanmasını büyük bir sorun olarak mı görüyor yoksa gıcıklığına mı böyle davranıyorsunuz? Kaza falan desek erkek şoförler daha çok yapıyor, kadınlar daha temkinli, daha sakin ve dikkatli olduklarından biraz daha yavaş kullanıyor ve bu size batıyor. Siz de yarınınız yokmuşçasına kullanıyorsunuz. Siz daha çok tehlike arz ediyorsunuz bence
Erkekler gerçekten kadınların araba kullanmasını sorun mu ediyor yoksa gıcıklığına mı böyle davranıyor?
Cevapla