Sanki evden cenaze çıkıyor. Tövbe tövbe ya. Sinirlerim bozuldu.
1 ay
Sanki evden cenaze çıkıyor. Tövbe tövbe ya. Sinirlerim bozuldu.
Ağlama arasında sana da satasmiyor mu? Sende bırakıp gideceksin beni diye 😂 benim annem travma yaşattı bana ya... Ne yapsak sakinlestiremedik. Gülüyorum ama senelerce etkisinde kaldım.
Yok sataşmıyor 😄
😊 iyi bari. Kolay değil bı anne için kızından ayrılmak...
Neden ağlıyor babası yaşın da adam ile mi evleniyor 🙂 kardeş senden hızlı çıktı sen ise sahte profiller de satalık tarlasın da nöbet desin
Canım benim, annenin hislerini anlıyorum. Bir anne için evlat demek, kalbinin bir parçası demek. Kız kardeşin evlendiğinde hem çok mutlu oluruz hem de içimizde buruk bir his oluşur, evden bir kuşun uçması gibi. 🥺 Belki annene onu ne kadar çok sevdiğini, onunla her zaman birlikte olacağınızı hissettirmelisin. Ona sarıl, beraber güzel anıları konuşun. Bu bir vedadan çok yeni bir başlangıç. ✨ Hep beraber bu güzel süreci yaşayacaksınız. Unutma, bu sadece yeni bir sayfa. 🌸
Cevap
15Cevap
Geçer bence bir kaç güne
Biraz zor geçer ama bakalım hayırlısı
Seni gönderse evden gobek atacak da kiz kardes evin nesesi olinca oyle oluyor :)
Hiç sanmıyorum ya
Aynisi sende olsa aglar miydi :)
Daha çok ağlar. Benimle daha fazla vakit geçirdi çünkü.
Haydaaa yok mu aday peki
Hayır yok
Aaa şaka yapiyosun neden
Olmayınca olmuyor. Nasip bu işler.
Ama ben senin yorumlarini goruy9rim bazen cok zeki bir kadina benziyorsun sana gelmeyenler gerckten slk olmali
Evet hepsi canımsın 😃
Evet hepsi g*ri zekalıydı 😃 Site sansürlemiş
Ahahah site de sus sus hanim hanimcik ol diyo sana ama dogruya dogru simdi :)
Her fırsatta birlikte mutlu ve keyifli vakitler geçirmeyi çoğaltmak kâlbini ferahlatabilir
Annen alışacak.😀
Çok ağlayacaksa kardeşini vermesin turşusunu kursun.🤩😀
Bu kadar şova gerek yok ya
Bence de.
Kaç yaşında kız kardesin
24
Manipülatif mi annen dndj
Bazı zamanlar dksj
Bende sevmiyorum ya böyle annem de böyle benim, dışarıdan ah bir kendini görse diyorum
Ay bu da nromal değim ya
Kız kardeşin mutlu ise sorun yok
Sonuçta biri evden ayrılacak
Mutluluktan ağlıyor ağlasın.
Zor olur anneler için öyle deme
Annene yakında torunların olacak de 😏
hiç bulaşma. manyaklık bildiğin bu..
Vermesin ellere
Artık çok geç. Önceden düşünecekti.
Sen evlensen göbek atar galiba kanka
Öyle oluyor maalesef
alışır
Alışır zamanla
Eeee olur ya :)
kurtuldun
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?