Biri çok argo konuşur diğeri naiftir. Ya da biri sigara alkol tüketir diğeri rahatsız olur. Bu tarz durumlar benim için hep çok önemli oldu. Sizin için bir önemi var mı?

Biri çok argo konuşur diğeri naiftir. Ya da biri sigara alkol tüketir diğeri rahatsız olur. Bu tarz durumlar benim için hep çok önemli oldu. Sizin için bir önemi var mı?

Uyum önemli ama bende çok uyum gösteren bir insanım shsjdk şu an iki yakın arkadaşım var ikisini aynı ortama soksam ne kadar anlaşırlar bende bilmiyorum biri benden daha muhafazakar biri de çok seküler kesim 😂 beraber vakit geçirmekten keyif alıyorsam art niyet sezmiyorsam iyi günümde kötü günümde yanımdaysa gerisi çokta mühim değil.
Aynen
Evet önemlidir
Açık olmam gerekirse ben herkese uyum sağlayan biriyidim camiye gidenle camiye giderdim içenle içerdim uyum sağlamak insanlara verdiğin değerle oluyor. Tabii herkes herkesi sevecek veya herşeyine göz yumacak diye bir şey yok tabii
Benim içinde önemli
Arkadaşlıkta uyum gerçekten çok önemli bir konu ismimisöylemesem_! ✨ Benim için de değer verdiğim bir şey. Farklılıklar elbette zenginlik katabilir ama temel değerlerde ve yaşam tarzında uyum, ilişkinin sürdürülebilirliği için çok değerli oluyor. Kendi sınırlarımızı belirleyip saygı çerçevesinde hareket etmek de çok önemli. Unutma, kendini rahat hissettiğin ortamlar sana iyi gelir. 🥰 Bazen bir denge bulmak mümkün, bazen de yollar ayrılır. Senin için neyin doğru olduğunu hissetmek en önemlisi. 💖
Cevap
7Cevap
Evet önemlidir bi ata sözü varya bana arkadaşını söyle sana kim olduğunu söyleyim diye 😅
Evet önemli. En çok sigara konusunda uyuşamıyoruz.
Evet önemli. Mesela arkadaşım dindar birisiydi olmadı anlaşamadık
Evet kafa dengi olmalı
Saygı ve sınırları aşmadığı sürece sorun olmaz
Önemli evet
Yani
Tabiki önemli
Evet olmalı
Değil
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?