Şimdi ki kızlar diyor ki evlenersek kocam yemek yapsın bulaşık yıkasın çoçuğa baksın evi temizlesin. Sizin yorumunuz nedir?

Kadın diyor ki ben çalışıyorum eve para getiriyorum, e haliyle bir erkek de bir zahmet benim yaptığım işi yapsın diyorlar. Haklılar, kadın parası yiyen bir erkek bir zahmet bunları yapsın. Ama ben karımın çalışmasını istemem. Otursun evinde, evine baksın. Burada samimi cevaplar verin, başkasını etkileyeceğim diye yalan atmayın. Sizce ilişkiler nasıl olmalı?
Güncellemeler
1 ay
Şahsen ben bi kadının para kazanıyor diye kendini haklı görüp bana dil uzamasından pek hoşnut olmam. Kadın parası yemem yani. Daha önceki ilişkilerimde de hesabı ben ödemişimdir hep
Şimdi ki kızlar diyor ki evlenersek kocam yemek yapsın bulaşık yıkasın çoçuğa baksın evi temizlesin. Sizin yorumunuz nedir?
Cevapla