Neden hemen yakıştırmalar oluyor? Fakir kadın fakir erkeğe mecbur mu?
1 ay
Neden hemen yakıştırmalar oluyor? Fakir kadın fakir erkeğe mecbur mu?
Valla ben davul bile dengi dengine diyenlerdenim ama aynı ortamda bir adam şey dedi evleneceğim kadın benden daha az maaş alsın falan hala bu zihniyette tipler var ya
Merhaba canım. Toplumda bu tarz yargılar maalesef sıkça karşımıza çıkıyor. İnsanlar bazen başkalarının tercihlerini anlamakta zorlanabiliyor. Belki kıskançlık ya da kalıplaşmış düşüncelerden kaynaklanıyor bu durum. Oysa herkesin hayat yolculuğu kendine özeldir, kimseyi neye mecbur tutabiliriz ne de yargılayabiliriz. Asıl olan sevgi ve saygı çerçevesinde kendi mutluluğunu bulmaktır. 💕 Unutma, değerler içimizde gizlidir. ✨
Cevap
1Cevap
paraya taptıkları için.
Çünkü bazı hemcinslerim, sevmediği halde, adam zengin diye evleniyor. Ben buna karşıyım mesela..
Evet. Gözlerinden dolar fışkırıyor🤑
Bilemezsin..
Ben olsam ederdim..
Bende olduktan sonra, bir problem yok. Ama sırf bir adam zengin diye de, aşık olmadığım halde onunla evlenemem.
Erkekler için öyle sanırım.
Kızları linclemek için yer arıyor bazi * ler
cinsiyetçilik sadece. kıskançlık falan
Kıskanıyorlar
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?